loading...
رسانه موزيك اكسپرس
Music EX بازدید : 39 یکشنبه 27 مهر 1393 نظرات (0)

متن آهنگ كي گفته با صداي مجيد يحيايي:


کی گفته من از تو دل می کنم

کی گفته از تو ساده می گذرم

کی گفته من دوست ندارم

عشقم و زیر پام می ذارم


باور نکن اینا همش دروغه

تو رو می خوان از من جدا کنن

به من بگو کی گفته روزگارش و سیاه کنم

کی گفته من از تو دل می کنم


کی گفته از تو ساده می گذرم

کی گفته من دوست ندارم

عشقم و زیر پام می ذارم

باور نکن اینا همش دروغه


تو رو می خوان از من جدا کنن

به من بگو کی گفته روزگارش و سیاه کنم

به من بگو کی گفته مگه سر روی شونه های تو نذاشتم

بگو حرفاش و باور نداری  نمک رو زخم من نذاری


به من بگو کی گفته می خوای اشک رو این چشای من بذاری

کی گفته من از تو دل می کنم

کی گفته از تو ساده می گذرم

کی گفته من دوست ندارم


عشقم و زیر پام می ذارم

باور نکن اینا همش دروغه

تو رو می خوان از من جدا کنن

به من بگو کی گفته روزگارش و سیاه کنم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 238
  • بازدید ماه : 662
  • بازدید سال : 3,066
  • بازدید کلی : 12,711
  • تبليغات