loading...
رسانه موزيك اكسپرس
Music EX بازدید : 45 سه شنبه 20 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جديد سيروان خسروي به نام خاطرات تو

متن   آهنگ جديد سيروان خسروي به نام خاطرات تو:

برگای زرد منو یاد تو می ندازن

چه زود رسید پاییز بازم

اما اینبار تو مال من نیستی

روزا دارن آروم آروم سرد میشن

غروبا دلگیر تر

همه دنیا بهم میگن نیستی

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

اون روزی که خاطراتت از آرزوهات بیشتر بشه

اون روز دیگه پیر شده قلب تو واسه همیشه

تو رو دیدم زیر بارون با تو خندیدن مثل یه خوابه واسه من

کاش بازم خوابت و ببینم

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

تو راحت از عشقم گذشتی و بازم من آرزوم اینه برگردی پیشم

همیشه تو ذهنم می مونی اما من تو خاطرات تو کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

کم کم گم میشم

  • دانلود آهنگ با لينك مستقيم و با كيفيت 320
  • Download
  • دانلود آهنگ با لينك مستقيم و با كيفيت 128
  • Download
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 2,497
  • بازدید کلی : 12,142
  • تبليغات