loading...
رسانه موزيك اكسپرس
Music EX بازدید : 185 دوشنبه 19 آبان 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جديد معين به نام تو كه تموم دنيامي

متن آهنگ جديد تو كه دنيامي:

آره من عاشقت هستم همیشه

به جز تو کی پناه خونه میشه

دلیل گریه های من تو بودی

دلیل خنده هام هستی همیشه

تو که تموم دنیامی تموم ارزوهامی

بدون تو نمیتونم تویی که عشق و رویامی

تو که تنها دلیل زندگیمی

تو رو قد یه دنیا دوست دارم

تا میبندم چشام و هرجا باشم

تو رو حس میکنم اینجا کنارم

فقط آرامش دستات میتونه

هنوزم باعث دیوونگیم شه

نگاهت روشنی بخش تموم

شبای سوت و کور زندگیم شه

تو که تموم دنیامی تموم ارزوهامی

بدون تو نمیتونم تویی که عشق و رویامی

 

 

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 47
  • بازدید ماه : 97
  • بازدید سال : 2,501
  • بازدید کلی : 12,146
  • تبليغات