loading...
رسانه موزيك اكسپرس
Music EX بازدید : 77 یکشنبه 13 مهر 1393 نظرات (0)
متن آهنگ چشماي تو با صداي سامان جليلي:

چشمای تو حس و حال خواب من دست داره

نگاه من به سمت چشمای تو دست داره

کنار تو هر چی محاله داره ممکن میشه

با بودنت دل خوشیم دوباره مزمن میشه


همیشه از تو دور شدن حالم و ابری کرده

آرامشم به یاد تو همیشه بر می گرده

حرفای تو برای من شنیدنی تر میشه

معجزه ی حضور تو قابل باور میشه


باور این که با تو باشم منو عاشق کرده

این سرنوشت تو بودنت با من موافق کرده

به یاد تو هستم و عشق من عمیق تر میشه

مسیر من به سمت تو داره دقیق تر میشه


همیشه از تو دور شدن حالم و ابری کرده

آرامشم به یاد تو همیشه بر می گرده

حرفای تو برای من شنیده تر میشه

معجزه ی حضور تو قابل باور میشه


  • دانلود آهنگ با لينك مستقيم و با كيفيت 320
  • Download
  • دانلود آهنگ با لينك مستقيم و با كيفيت 128
  • Download
  • دانلود سريال از وبسايت زيپ دانلود
  • Download

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 59
  • بازدید سال : 2,463
  • بازدید کلی : 12,108
  • تبليغات