loading...
رسانه موزيك اكسپرس
Music EX بازدید : 55 یکشنبه 20 مهر 1393 نظرات (1)
متن آهنگ تهران شلوغه با صاي علي عبدالمالكي:

می ترسم از این شهر لعنتی از بام تهران از شمال شهر

از کافه های دنج با کلاس از قهوه های تلخ مثل زهر

می ترسم از این که گمت کنم می ترسم عشقم بی اثر بشه

دریاچه ی چیتکت بدون تو می تونه با اشکم خزر بشه


تهران شلوغه دستم و بگیر هم وزن من باش و ولم نکن

اینجا منو دور از تو می کشه این ظلم و در حق دلم نکن

پیشم نباشی گریه می کنم پیشم نباشی غصه می خورم

تو بام تهران با چشای خیس هر چی چراغ زرده می شمرم


این شهر انقدر دود داره که می ترسم عشقم دودشه بره

تهران شلوغه دستم و بگیر تا دلهورم نابود شه بره

جات و با هیچی پر نمی کنم هیچکس نمی تونه بیاد به جات

پشت چراغای تموم شهر بعد از تو هم گل می خرم برات


تهران شلوغه دستم و بگیر هم وزن من باش و ولم نکن

اینجا منو دور از تو می کشه این ظلم و در حق دلم نکن

پیشم نباشی گریه می کنم پیشم نباشی غصه می خورم

تو بام تهران با چشای خیس هر چی چراغ زرده می شمرم


  • دانلود‌ آهنگ جديد با لينك مستقيم و با كيفيت 320
  • Download
  • دانلود آهنگ جديد با لينك مستقيم و با كيفيت 128
  • Download
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دانلود جدیدترین موزیک های روز در تاریخ 1393/07/23 و 14:35 دقیقه ارسال شده است

سلاممم وب سایتت عالیههه منظم دقیق و با امکانات خوووب و عالی

به منم سر بزن سایتم تازه تاسیسه به کمک شماها نیاز دارماااا
پاسخ : نظر لطفتونه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 27
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 56
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 219
  • بازدید ماه : 643
  • بازدید سال : 3,047
  • بازدید کلی : 12,692
  • تبليغات